Thursday, June 10, 2010

SENI KEHILANGAN - Seni kehilangan tidak sukar untuk dikuasai.
Begitu banyak hal,seakan begitu gigih.
Menghilangkan diri sehingga kehilangan tak lagi jadi petaka.


Saya kehilangan sesuatu setiap hari.

Saya menerima kebingungan setiap hari.


Seni kehilangan tidaklah sukar dikuasai.



Berlatih kehilangan lebih banyak lagi,lebih cepat lagi.

tempat.nama.tujuan.'sesuat

u'.
hingga semua tak lagi jadi petaka.



Saya kehilangan anda.

dan mereka.
dan 'sesuatu'.
Sungguh.
dan merindukan.
juga membutuhkan.
tapi itu bukan malapetaka.
Jadi jelas,
seni kehilangan tidaklah sukar untuk dikuasai,
walau tampaknya mirip malapetaka. - Miany Dame


hari ini saya kehilangan Sony Ericson Z610i warna hitam yang udah bersama saya untuk nga tau udah berapa tahun.
bye bestbesthing...

 ='(

No comments:

Post a Comment